|
Konkursy
lista aktualnych konkursów firm get-paid
Konkursy w systemach get-paid są jeszcze jedną możliwością zarobienia - często sporych - pieniędzy. Zwykle dzielą się one na trzy kategorie:
- konkurs na ilość poleconych (inaczej zwany konkursem na referrali, lub konkursem dla najlepszych promotorów)
- konkurs na najaktywniejszych użytkowników danego systemu
- konkurs dla najaktywniejszych reklamodawców
W pierwszym przypadku premiowani są promotorzy, którzy w określonym czasie zbiorą jak największą ilość (zwykle aktywnych) poleconych. Konkurs referrali jest niemal nieodzowną formą popularyzacji nowo powstałych systemów get-paid, które w ten właśnie sposób chcą zwabić użytkowników i wybić się na rynku.
Konkurs poleconych to nie tylko domena nowych firm: systemy, które chcą utrzymać prymat, organizują takie konkursy regularnie, przyciągając w ten sposób do siebie najlepszych promotorów. To właśnie m.in. dzięki wysyłanym wówczas w sposób wzmożony reklamom stabilizuje się marka i nazwa danego systemu.
Nagrody w konkursach poleconych bywają bardzo atrakcyjne, przeważnie zwycięzcy obdarowywani są nagrodami pieniężnymi, premiowanymi członkostwami w danej firmie czy pakietami reklam.
Niewątpliwy rekord w wysokości nagród należy do niemieckiego Klamm, który na coroczny konkurs poleconych przeznacza aż 2000 euro (w tym 1000 euro dla zwycięzcy)
Konkurs dla aktywnych użytkowników polega zwykle na ilości klikniętych reklam mailowych czy w płatnych sekcjach danej firmy (autosurfy, płatne linki i bannery itp.)
Wygrywają oczywiście osoby które w danym czasie 'zaliczą' jak największą ilość reklam. Celem takiego konkursu jest zdopingowanie użytkowników do większej (nomen-omen) aktywności w danym systemie, a co za tym idzie - poprawy wyników reklamy. Nagrody (pieniężne oraz w formie pakietów reklam) są daleko niższe niż w konkursach poleconych, mimo to w sposób widoczny rywalizacja poprawia statystyki systemu.
Konkurs dla reklamodawców to najrzadszy spośród wymienionych kategorii konkursów, cieszy się również daleko mniejszym powodzeniem niż pozostałe.
Wygrywają osoby, które przeznaczyły najwięcej środków finansowych na kampanie reklamowe w danej firmie. W sposób oczywisty konkurs ten ma pobudzić wzrost liczby reklam a tym samym podnieść atrakcyjność danej firmy jako tej, w której nie brakuje płatnych przesyłek/linków.
Pomysłowość właścicieli firm nie zna granic, organizowane są więc konkursy nie mieszczące się w wymienionych kategoriach, jak np. konkursy na wypracowanie, wszelkie quizy (z wiedzy) i zabawy (np. anagramy), tzw. Caught Ya (premiowanie osób reklamujących dany system i osób które pierwsze ową reklamę zauważą), losowy wybór osób klikających w pulę konkursowych bannerów itd. itp.
Poniżej stworzyliśmy tabelę z aktualnymi konkursami organizowanymi przez firmy opisane w naszym serwisie. Postaraliśmy się wybrać najważniejsze kryteria konkursów, po szczegóły odsyłamy na strony organizatorów.
Życzymy powodzenia w walce o trofea!
|
|
Aktualne konkursy get-paid
|
Lista aktualnych konkursów w systemach get-paid. Kolumna "nagrody" pokazuje ŁĄCZNĄ wartość nagród w konkursie przeznaczoną do rozdysponowania między premiowanych użytkowników.
|
|
|